💕 Kleine Rückschau 💕

Das Ende des Jahres rückt unaufhaltsam näher.

Ich bin so "ausgebucht", dass ich in meinem Atelier fast den Überblick verloren habe. :)
Manchmal schaue ich gern zurück an meine Anfänge und stelle dann ganz erstaunt fest, dass 4 Jahre vergangen sind, seit ich mit dem Léa Haus angefangen habe, und daraus eine neue Passion entstanden ist, die mich voll im Griff hat.

Ideen, Ideen, Ideen rennen durch meinen Kopf und ich muss wirklich aufpassen, mich nicht zu verzetteln. :) ...und nicht zu viele Projekte gleichzeitig stattfinden zu lassen.

Ein bisschen vom Dachboden, ganz unmöbliert. Ein bisschen vom Salon, auch fast "nackt". Und die Küche.

Ich wünsche Euch allen eine wundervolle und zauberhafte Adventzeit  💕

❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇






 ❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇

Kommentare

  1. Every time I see it I love it more.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. 🌿🐾💕 You make me happy dear Catherine 🌿🐾💕 Thank YOU !

      Löschen
  2. Hi Pipi! It seems that you have magic in your fingers: the attic, kitchen and the other room, they all look so life-like! It feels if I'm really walking in your Léa house and I see how the dreamy sunbeams touch the floors.......such beautiful pictures *sigh*.
    Wishing you a lovely Advent time too. Warm hug, Ilona

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. 🌿🐾💕 Dear Ilona,
      thank you so, so much !!! You make me feel proud !

      My camera is more than 10 years old, very cheap digital cam :) Normally I have to take hundreds of pictures and then mostly only 2 or 3 are satisfieing me, hihi. It is always exciting to see what comes out.

      Warm hug back to you 🌿🐾💕 from Pipi

      Löschen
  3. Everything you do is magical Pipi! And sometimes I think it is best not to look at how long it has taken to do something!! Haha!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. 🌿🐾💕 Dear Shannon,
      thank YOU ! Yes, you are so very right ! HiHi :)🌿🐾💕

      Löschen
  4. Every "bit" is Beautiful!!! I Love your "Lea" House! Someday I hope to make one too.... but I have a few others to finish first! It is always a pleasure to see what you are making!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. 🌿🐾💕 Wow, thank you very, very much dear Daydreamer !!! 🌿🐾💕
      I do hope I can follow your Léa house progress one day :) !!!

      Löschen
  5. You know how to create a warm and magic atmosphere!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. 🌿🐾💕 Dear Ingi, THANK YOU !!! 🌿🐾💕

      Löschen
  6. beautiful work and pretty light !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. 🌿🐾💕 Merci, merci, merci dear Claude !!! 🌿🐾💕

      Löschen
  7. Wonderful! I love the atmosphere of these rooms.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. 🌿🐾💕 Thank you, grazie, merci dear Fabiola !!! 🌿🐾💕

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts