Samstag, Oktober 29, 2016

💙 Bilderrahmen 💙

Mit der unersÀtzlichen Hilfe meiner Lupenlampe habe ich mich heute an einen neuen alten Bilderahmen gemacht. Der spukte so schon eine ganze Weile in meinem Kopf herum...und naja nun ist er da. Noch nicht ganz fertig. Ein bisschen mehr shabby will ich ihn noch machen, denke ich, haha... :D


Ich hoffe, Euch geht es gut und ihr geniesst die dunklen Stunden bei Kerzenlicht und heissem Kakao :)

Ein gemĂŒtliches Week-End !!!

✳ ✳ ✳ ✳ ✳ ✳ 


✳  ✳ ✳ ✳ ✳ ✳

Kommentare:

  1. Your picture frame is Old World elegance, Pipi!
    I admire the look of the gold leaf peeking through the grey paint which adds such subtle highlight to its surface.
    Very Beautiful work.

    elizabeth

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ✳ ✳ ✳ Thank you so much dear Elizabeth !
      The grey frame is an attempt and I'm still wondering whether I'll leave it, or change :)

      Hugs Pipi ✳ ✳ ✳

      Löschen
  2. Gorgeous photo! It isn't time here yet for hot chocolate. We are still having very warm weather. I do look forward to nights by the fire and a cup of coco.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ✳ ✳ ✳ Dear Catherine, thank you !
      Hihi, I'm a bit jealous :) Warm weather...but fortunately Spring always comes back :D

      Hugs Pipi ✳ ✳ ✳

      Löschen
  3. Lovely Pipi! I love your grey and gold patina, soft and mellow. Even though we are mid-spring in Australia, we are still having hot cocoa weather! Haha!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ✳ ✳ ✳ Dear Shannon, thank you very much !
      Oh, you are lucky looking forward to a upcoming Summer Down Under :)
      Have a wonderful time !
      Hugs Pipi ✳ ✳ ✳

      Löschen
  4. Die sind wirklich sehr schön. Liebe grusse Aurora

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ✳ ✳ ✳ Liebe Aurora, Dankeschöööön !
      Hugs Pipi ✳ ✳ ✳

      Löschen
  5. Antworten
    1. ✳ ✳ ✳ Merci beaucoup Claude !
      Hugs Pipi ✳ ✳ ✳

      Löschen
  6. Love it all!
    It is so beautiful and the coulors is soft and in harmony!
    <3 hugs Titti

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ✳ ✳ ✳ Thank you so much dear Tittiiiiii ✳ ✳ ✳

      Löschen